søndag den 13. marts 2011

THE BLUE VAN


HELT suveræn aften igår med Sara. Gud hvor vi hyggede.. Vi startede egentlig begge 2 ud med at være lidt skeptiske, fordi vi begge var ret mærket fra dagen før, men da vi kom ind på Vega og hørte hvor godt et band The blue van egentlig er, så var vi game!:
Alt i alt skøn aften. Nu sidder jeg og stener Life of Ryan på mtv med en dåse cola, masser vand og smøger aka. tømmermænd! sååå... God søndag! 


HOV ja, Maria ligger inde med mit batteri til mit kamera, så har ikke mulighed for at ta billeder af alt lige pt. Men fandt lige det her fantastisk sommer billede... og det var den trøje jeg havde på igår! ;) - og så kan jeg også lige udnytte muligheden til at sige at min skønne cykel skal ha nye hjul imorgen! Wuhuu.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar